úterý 18. února 2014

Můj nákupní košík

Další rubrika, která se vám snad bude líbit. Najdete zde potraviny a výrobky, které skončily v mém košíku. Tak jdeme na to! :)

Začneme s Racio. Nejvíc mi asi chutnaly ty s pohankou a mořskou solí. Chlebíčky Silouette jsou pěkně tenké, mlsám je místo brambůrek a podobných nesmyslů. Cornies nejsou špatné, ale ty dva druhy vpravo mi chutnaly víc.


Sojové mlíčko a dezert od značky Alpro s čokoládovou příchutí. Obojí supr, obojí koupeno v akci za 15 kč :) 

Až na toho Havlíčka super :D Každá sušenka balená zvlášť, takže vždycky nosím nějakou jako "nouzovku" v kabelce.

Tyhle jablečné trubičky jsem si obzvlášť oblíbila. Jsou z jablečné dřeně, na koncích s polevou ( jogurtová, karob ...) Kupuji je ve zdravé výživě. 


Snad jsem vás alespoň trochu inspirovala.
Mějte se, pá 
Anet

10 komentářů:

  1. Raciu moc nefandím, ale za to věci od Alpro ^^ . Dneska jsem měla štěstí a taky pořídila v akci. Na sešenky od Havlíčka taky nedám dopustit, s nouzovkou v kabelce si to vystihla přesně! A o jablečných trubičkách jsem už někde četla, ale asi pro ně zítra zajdu a vyzkouším je. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dříve jsem Racio výrobky jedla docela ve velkém, nahrazovala jsem jimi pečivo..ale dneska už si raději dám poctivý čerstvý chléb:) Zrovna cornies mi přišly dost bez chuti.
    Zato musím souhlasit s lehush, Alpro je super značka, hlavně ty jejich sojové dezerty miluju:))
    Sušenky s Havlíčkem na obalu mě vždycky rozesmějí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, taky si dám radši normální pečivo:)

      Vymazat
  3. až na ty jablečné trubičky mám všechno moc ráda!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sušenky s Havlíčkem jsou výborný :D Takový roztomiloučký a tak dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Racio taky občas kupuji, jím je hlavně na svačinu :) A na ty Havlíčkovi sušenky pořád nějak ne a ne narazit :-( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Racio taky občas kupuji, jím je hlavně na svačinu :) A na ty Havlíčkovi sušenky pořád nějak ne a ne narazit :-( :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji!