pondělí 17. února 2014

Sladké houstičky

Ani jsem nečekala, že bude recept od B* tak snadný! Určitě stojí za to, ho vyzkoušet. Než se nadějte, máte na stole zdravé houstičky z celozrnné mouky a jogurtu. Ještě příště musím víc vychytat tvar, mám je takové kostrbaté, ale i přesto jsem z receptu nadšená, chuťově jsou moc dobré.

s dobrou jahůdkovou marmeládou

1 hrnek celozrnné mouky ( já použila žitnou, příště to zkusím s pšeničnou )
1 hrnek hladké mouky
1 hrnek smetanového jogurtu
4 lžičky třtinového cukru
1/2 lžičky soli
1 balíček kypřícího prášku
mléko

Nejdříve jsem smíchala všechny sypké ingredience, až pak jsem vmíchala jogurt. Podle potřeby jsem na závěr přidala mléko, aby se těsto hezky spojilo. Bochánky jsem "tvarovala" lžící na plech vyložený pečícím papírem. Vzniklo mi jich 9. Pekla jsem asi tak 15 minutek na 210°C.

Mějte se krásně!


8 komentářů:

  1. Mňam, ty vypadají báječně :)) dokážu si je představit přesně s jogurtem a domácí marmeládou od babičky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych si dala! Vypadá to skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty vypadají krásně a nepříliš složitě :)

    OdpovědětVymazat
  4. waw, to vypadá fakt lákavě. Mňam mňam. Asi si je také upeču :-)

    OdpovědětVymazat
  5. akorát jsem jednu s jahůdkovou marmeládou dojedla :)) hehe! ráda peču,ale radši koláče a tak,houstičky a kynuté - na to si moc netroufám

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji!