čtvrtek 13. února 2014

Pečená cizrna

Občas si nemůžu pomoct a pořád musím něco uzobávat. Pečená cizrna je na uzobávání ideální a navíc - je to zdravé! U mě zmizela rychlostí blesku. 
Recept na pečenou cizrnu jsem objevila na mém oblíbeném blogu Delicious blog


100 g cizrny v suchém stavu ( nebo 1 plechovku cizrny ) 
1 lžička uzené papriky 
olivový olej
špetka chilli
sůl

Suchou cizrnu jsem propláchla a dala namočit přes noc. Druhý den jsem cizrnu uvařila do měkka, scedila a nechala oschnout. V misce jsem cizrnu promíchala s olivovým olejem, kořením a solí. Pekla jsem na plechu vyloženým pečícím papírem na 180° asi 40 minut. 

Cizrna by měla být krásně křupavá. 

Mám v plánu ozkoušet ji i s jinými druhy koření, nebo třeba na sladko se skořicí. 

11 komentářů:

  1. Vypadá to perfektně! Určitě vyzkouším!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já uzobávat nemůžu, pak mám tendenci jíst další věci a pak se přejím :( ale vypadá to báječně, myslím, že bych si to mohla udělat aspoň jako zpestření k salátku :)

    OdpovědětVymazat
  3. z cizrny jsem dělala blondies, dala bych si jí ale klidně i takhle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada to najednicku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, taky ji takhle peču a většinou ji chroupu ke svačině ve škole. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já cizrnu taky miluju, takže určitě taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře, taky ráda pořád něco zobu, tohle vypadá jako super alternativa :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji!